18.11-29.11
Курси підвищення фахової кваліфікації з проблеми
«Застосування технологій обробки текстильних і нетканих
матеріалів на заняттях технологій і трудового навчання»
19.03-22.03
30 год
ПК №02139618/1817-24
Курси підвищення фахової кваліфікації з проблеми
«Оцінювання результатів навчання учнів з предметів
соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі»
(розробники: Н.Лисенко, І.Мазуркевич)
12.02-15.02
Курси підвищення фахової кваліфікації з проблеми
«Розвиток інформаційно-цифрової компетентності
вчителів української мови і літератури»
(розробник: Л. Бичевська)
ПК №021396618/0854-24
30 год. КОІПОПК
21.02.2024
Діяльнісний підхід і формувальне оцнювання як пріоритети мовної освіти в НУШ
23.01-26.01
30 годАлла Ворон, Володимир Солопенко,
Ніна Бернадська, Людмила Коваленко
«КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ»
Онлайн-навчання вчителів, які забезпечують освітній процес 5-6 класів НУШ
Назва: Інклюзивне навчання та реалізація педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами (НУШ)Годин: 15 (0,5 кр. ЄКТС)
Період: 20.11-25.11
Годин: 15 (0,5 кр. ЄКТС)
Період: 20.11-25.11
Створення публікацій
https://vseosvita.ua/library/do-atestacii-portfolio-vcitela-predmetnika-436499.html
Методичні рекомендації "Електронне портфоліо вчителя"
До атестації "Портфоліо вчителя-предметника" укр. мова та літ. зразок
Цифрові навички для вчителів
навчання впродовж життя
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
Платформа «Дія»: Лайфхаки для вчителів із цифрової освіти
Вебінар «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи»
конференцію «Інтернет-ресурси у навчальному процесі»
Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять
24.03. 15:00 Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання
26.03. 18:00
Використання онлайн-тестів у роботі з батьками
конференція «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання»,
ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК»
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
вчителя української мови та літератури, класного керівника
Товмач Лідії Іванівни
у режимі дистанційної роботи на час проведення
карантинних заходів
у період з 12.03.2020 по 03.04.2020
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
вчителя української мови та літератури, класного керівника
Товмач Лідії Іванівни
у режимі дистанційної роботи на час проведення
карантинних заходів
у період з 27.04.2020 по 8.05.2020
Портфоліо вчителя
Портфоліо можна назвати інструментом проектування професійного розвитку. Адже портфоліо:
Портфоліо може мати такі пункти:
У перекладі з італійського "портфоліо" означає "тека з документами". Але що таке портфоліо насправді? Є безліч визначень, одним з яких є: Портфоліо вчителя - це спосіб фіксації, накопичення матеріалів, що демонструють рівень професіоналізму вчителя і вміння вирішувати завдання своєї професійної діяльності. Портфоліо вчителя показує рівень підготовленості педагога і рівень активності у навчальних та позанавчальних видах діяльності. Електронне портфоліо педагога - це веб-базований ресурс, сайт вчителя, який відображає індивідуальність та професійні досягнення власника. Мета створення портфоліо вчителя У вчителя має бути "дос'є успіхів", в якому відбиватиметься все цікаве і гідне з того, що відбувається в його житті. Таким дос'є може стати сайт вчителя або портфоліо вчителя. Головне призначення портфоліо - продемонструвати найбільш значущі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетенції, такі як реалізовані проекти, участі в олімпіадах і конкурсах, проведені педагогом дослідження. Портфоліо дозволяє педагогу проаналізувати, узагальнити і систематизувати результати своєї роботи, об'єктивно оцінити свої можливості та спланувати дії з подолання складнощів і досягнення більш високих результатів. Друге важливе призначення портфоліо вчителя - це альтернативна форма оцінки професіоналізму та результативності роботи педагога при проведенні експертизи на відповідність заявленої кваліфікаційної категорії. Серед вчителів портфоліо завойовує все більшу популярність, і стає необхідним для педагогів, які підвищують свій професійний рівень. Види портфоліо вчителя Спектр діяльності сучасного педагога може бути настільки широким, що зібрати до купи всі результати навчальної та результати позаурочної діяльності в одному документі просто неможливо. У цьому випадку необхідно створити електронне портфоліо, яке об'єднає весь набір робіт вчителя і представить всі аспекти його діяльності у вигляді повної картини. Багато авторів трактують електронне портфоліо вчителя як певний набір документів зібраний на комп'ютері. Такий підхід має право на існування, але він застарілий. Упродовж останніх років інтернет отримав дуже великого поширення, а аудиторія його настільки виросла, що неоприлюднене в інтернеті у вигляді сайту вчителя портфоліо можна вважати "недоробленим". Сотні людей не матимуть змоги знайти Ваш сайт-портфоліо, не зможуть оцінити його відповідно до заслуг, прокоментувати його, скористатися передовими педагогічними ідеями, запозиченими з Вашого сайту-портфоліо. Портфоліо, яке розміщено в теці на комп'ютері не являтиме ніякої цінності ні для Вас, ні для громадськості. Публікація портфоліо в мережі у вигляді сайту вчителя вкрай необхідна! Безумовно, у зацікавленого вчителя має бути і паперовий еквівалент електронного портфоліо у вигляді теки з документами. Це має бути короткий витяг на кількох аркушах, який містить в собі основні моменти Вашої професійної діяльності. Паперовий варіант портфоліо педагога неодмінно повинен містити у собі згадку про особистий сайт-портфоліо і кілька посилань на нього. Деякі автори у своїх статтях про електронне портфоліо вчителя виділяють кілька видів портфоліо:
Структура портфоліо вчителя 1. Загальні відомості про вчителя ПІБ Прізвище, ім'я та по-батькові мають бути позначені яскраво і чітко, що б з перших секунд перегляду сайту вчителя або паперового портфоліо вони добре запам'яталися. ПІБ має бути прописаний досить великим, гарним, добре читаним шрифтом. Помилкою багатьох є "занадто" красивий шрифт із зайвими завитками. Деякі педагоги вважають, що чим більш витонченим буде шрифт, тим більш очевидне їх вміння користуватися комп'ютером. Це не так. Подібні написи нечитабельні і демонструють повну відсутність смаку. Не потрібно псувати враження про Вас із початку. Зробіть іншим чином - намагайтеся створити чітку асоціацію між ПІБ і всім іншим, що говорить про Вас. Підберіть хороший шрифт і колір, тоді з'явиться шанс, що портфоліо викличе позитивні емоції, а його автор не залишиться безіменним. Пам'ятайте! Ваше ПІБ - це ваш логотип! Рік народження Потрібно його вказувати чи ні - питання суперечливе. Якщо Ваше портфоліо являє собою сухий набір фактів і куций табличний опис діяльності, накшталт довідки міськвиконкому соціалістичних часів, то будь ласка - вказуйте рік народження. Це буде гарним доповненням поганого портфоліо. Інший варіант - розмістити поруч з ПІБ власну фотографію. Саме фотокартка розповість про Ваш вік. Крім того, вона продемонструє Вашу привабливість і красу. А це, погодьтеся, важливо! Освіта У цьому розділі потрібно вказати свою основну спеціальність і кваліфікацію за дипломом. Якщо у Вас кілька дипломів, то всіх їх треба перерахувати. Трудовий і педагогічний стаж роботи Цей розділ наче відображає Ваш стан на кар'єрних сходах педагога. Не забувайте оновлювати цей розділ! Тут потрібно перерахувати всі навчальні заклади, в яких Вам доводилося працювати. Цей розділ один з найбільш важливих, оскільки демонструє педагогічний досвід і його різноманітність, а це один з ключових параметрів оцінки діяльності вчителя. Підвищення кваліфікації У цьому розділі вказуються курси, семінари в яких вам вдалося взяти участь або проявити себе. Можливо, Ви були організатором подібних курсів або семінарів - це також варто відзначити. Якщо курси не були пов'язані з професією педагога (із суміжних областей), то про них все одно варто згадати. Більш докладно опишіть найбільш значимі епізоди з усієї практики підвищення кваліфікації (де і коли прослухані курси, їх проблематика). Нагороди, грамоти, листи подяки Цей розділ дозволяє судити про процес індивідуального розвитку педагога. У ньому можна писати все! Головна порада - розміщувати нагороди, грамоти та листи подяки слід у порядку значимості. Останні рядки розділу зазвичай отримують менше уваги, тому намагайтеся найбільш вагоме розмістити під № 1. Копії документів Цей розділ найбільш важливий для паперового портфоліо. Роздрукуйте копії документів, що підтверджують наявність дипломів, наукових ступенів, почесних звань, нагород, грамот і листів подяки. Для електронного портфоліо все простіше. Розмістіть скан-копії документів в окремій теці на Вашому сайті вчителя, а в розділах "Освіта" і "Підвищення кваліфікації" рядки з описом дипломів зробіть у вигляді гіперпосилань таким чином, що б при натисканні на них, відкривалися збережені зображення Ваших атестатів та інших документів. 2. Результати педагогічної діяльності У цьому розділі мають бути зібрані: - матеріали, що демонструють результати освоєння учнями освітніх програм і сформованості у них ключових компетентностей з предмету, що викладається; - порівняльний аналіз діяльності педагогічного працівника за 3 роки на підставі контрольних зрізів, участі вихованців у шкільних та інших олімпіадах, конкурсах; - результати проміжної та підсумкової атестації учнів; - відомості про наявність медалістів; - відомості про вступ до ВНЗ за фахом і т.п. Матеріали цього розділу мають скласти уявлення про динаміку результатів педагогічної діяльності вчителя що атестується. 3. Науково-методична діяльність До цього розділу відносяться методичні матеріали, які свідчать про професіоналізм педагога: - обгрунтування вибору освітньої програми і комплекту навчально-методичної літератури; - обгрунтування вибору освітніх технологій, що використовуються; - обгрунтування застосування у своїй практиці тих чи інших засобів педагогічної діагностики для оцінки освітніх результатів; - використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі, технологій навчання дітей з проблемами розвитку і т. п.; - робота в методичному об'єднанні, співпраця з районним методичним центром, ВНЗ та іншими установами; - Участь у професійних і творчих педагогічних конкурсах - участь у методичних і предметних тижнях; - організація та проведення семінарів, "круглих столів", майстер-класів тощо; - проведення наукових досліджень; - розробка авторських програм; - написання рукописів кандидатської або докторської дисертації; - підготовка творчого звіту, реферату, доповіді, статті; 4. Позаурочна діяльність з предмету Розділ має містити наступні документи: - перелік творчих робіт, рефератів, навчально-дослідних робіт, проектів, виконаних учнями з предмета; - список переможців олімпіад, конкурсів, змагань, інтелектуальних марафонів та ін; - сценарії позакласних заходів, фотографії і відеокасети із записом проведених заходів (виставки, предметні екскурсії, КВК, брейн-рінги тощо); - програми роботи гуртків та факультативів - інші документи. 5. Навчально-матеріальна база У цьому розділі міститься виписка з паспорту навчального кабінету (при його наявності): - перелік словників та іншої довідкової літератури з предмету; - перелік наочних посібників (макети, таблиці, схеми, ілюстрації, портрети та ін); - наявність технічних засобів навчання (телевізор, відеомагнітофон, музичний центр, діапроектор тощо); - наявність комп'ютера та комп'ютерних засобів навчання (програм віртуального експерименту, контролю знань, мультимедійні підручники і т. п.); - аудіо- та відеопосібники; - наявність дидактичного матеріалу, збірників задач, вправ, прикладів рефератів й творів і т. п.; - вимірювачі якості навченості учнів; - інші документи за бажанням вчителя. Освітній порталАвтор: Наталія ПрокінаДо електронного портфоліо можна додати ще сайти або блоги на освітніх платформах (потрібно зареєструватись і в особистому кабінеті можна розмістити ті матеріали, якими Ви можете поділитись з колегами) Всеосвіта (Портал «Всеосвіта» містить найрозширенішу та найактуальнішу базу навчальних матеріалів, серед яких Ви знайдете інформацію з будь-якого предмету) УМІТИ Платформа освіти дорослих (Зареєструвавшись на платформі є можливість навчатись. Код купону 633423 знижки 10% на всі міні-курси, вебінари, події тижня) Для бажаючих додати до свого портфоліо інтерактивні матеріали стане в нагоді сайт |
Професійне зростання педагога
Анотований перелік дистанційних курсів та тренінгів
Картки комплексної оцінки професійної діяльності педагогаПриклад заповнення картки Невтира О.М. 2017-...
Рекомендації щодо ведення Картки комплексної оцінки діяльності педагога в міжатестаційний період
Учителів ШМО початкових класів
Вихователі ГПД
Учителів ШМО української мови та літератури
Учителів російської мови та літератури, історії та правознавства
Учителів ШМО іноземних мов
Учителів ШМО математики та інформатики
Учителів ШМО предметів природничого спрямування
Учителів предметів естетичного спрямування
Учителів фізичної культури та предмету "Захист Вітчизни"
Організація сомоосвітньої діяльності
Складаємо План самоосвіти
Методичні рекомендації щодо ведення віртуальної сторінки на ЗапоВікі
План підготовки самоаналізу навчально-методичної роботи вчителя за навчальний рік
Схема анализа урока на основе компетентносного,личностно-ориентированного и деятельностного подходов
Схеми аналізу уроку
Методичні рекомендації створення та ведення освітнього блогу
Класифікація типів уроків
Рекомендації щодо оформлення конспекту уроку, заходу
Рекомендації щодо оформлення календарного планування
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЗОІППО
Методичні рекомендації щодо оформлення вчителем самоаналізу уроку
Рекомендації щодо оформлення та змісту матеріалів передового педагогічного досвіду
Дидактика сучасного уроку та його самоаналіз (Н.І.Перцова, ст. викладач кафедри менеджменту освіти та психології КЗ "ЗОІППО" ЗОР).
АНОТОВАНИЙ ПЕРЕЛІК ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ ТА ТРЕНІНГІВ
ВДОСКОНАЛЮЄМО ПЕДАГОГІЧНУ МАЙСТЕРНІСТЬ.
Вебінари ВГ "Основа" минулих роківВебінари ВГ "Основа" 21-24 червня 2016
Вебінари від ВГ "Основа". 19 грудня 2013
Вебінари від ВГ "Основа". 25-26 червня 2014
Вебінар від ВГ "Ранок "Особливості впровадження нових Державних стандартів освіти"
Вебінар від ВГ "Ранок" "7 секретів успішності вчителя"
Вебинар "Облачные технологии. Живые презентации"
Вебинар "Атестация педагогических работников - 2015"
Вебинар "Блоги - как использовать для обучения и общения"
Вебінар: Навчальне відео на уроці
Кваліметричні моделі вивчення діяльності педагога
Професійної діяльності педагогаІКТ-компетентності педагога
Самодіагностика
Он-лайн тести для педагогів та управлінців
Немає коментарів:
Дописати коментар