Меню

Проекти

Інформальна освіта


Моя освіта 2024рік





18.11-29.11

Курси підвищення фахової кваліфікації з проблеми 

«Застосування технологій обробки текстильних і нетканих 

матеріалів на заняттях технологій і трудового навчання» 

19.03-22.03

30 год

ПК №02139618/1817-24

Курси підвищення фахової  кваліфікації  з проблеми 

«Оцінювання результатів навчання учнів з предметів 

соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі» 

(розробники: Н.Лисенко, І.Мазуркевич)

27.02-01.03

30 год

Курси підвищення фахової  кваліфікації з проблеми

«Організація освітнього процесу з інтегрованого курсу «Основи здоров’я» 

(розробник: Т.Матущенко) ПК № 02139618/1258-24 30 год. 

12.02-15.02

30 год

Курси підвищення фахової  кваліфікації з проблеми 

«Розвиток інформаційно-цифрової компетентності

 вчителів української мови і літератури»

(розробник: Л. Бичевська)

ПК №021396618/0854-24

30 год. КОІПОПК


21.02.2024

ТОВ Видавництво "Ранок"
Що важливо знати про сполучник: методичні рекомендації щодо 
викладання української мови у 7 класі
Вебінар. 1 год. № Y2102241127521743311





14.02.2024
ТОВ Видавництво "Ранок"
Урок - творча лабораторія
Вебінар. 1 год. № Y140224112604863F986


14.02.2024
ТОВ Видавництво "Ранок"
Вебінар. 1 год. № Y140224112612173FC61

Діяльнісний підхід і формувальне оцнювання як пріоритети мовної освіти в НУШ

Курси підвищення фахової  кваліфікації з проблеми
«Культура добросусідства в Новій українській школі» 



№ 63598945
18 год.
Методична служба “Світич”.
Визначаємо особливості викладання інтегрованого курсу " Здоров'я, безпека та добробут" у 7 класі



вебінар “Інструменти вчителя в курсі «Здоров’я, безпека та добробут», 7 клас”, Методична служба “Світич”.

“Модель «4К» та її реалізація в підручнику «Здоров’я, безпека та добробут» для 7 класу” 
55834136

16.02.2024
курсі підвищення кваліфікації “Визначаємо особливості викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 7 класі”, яке проводить Методична служба “Світич”.

Як вчити підлітків ефективно управляти ресурсами та формувати фінансову грамотність” 
Як формувати відповідальне ставлення та моделі безпечної поведінки підлітків у сучасних умовах.
48565447





58933898

16.02.2024.

перший вебінар курсу — “Як сучасному вчителю приймати виклики сьогодення та успішно реалізувати завдання курсу «Здоров’я, безпека та добробут»” (спікерки Л. Задорожна, Л. Присяжнюк, О. Голюк, О. Грошовенко).



05.12.2023- 2024
Діяльнісний підхід якоснова організації освітнього процесу на уроках основ здоровя в умовах реалізації концептуальноїідеї Нової української школи

Українська мова і українська література
Алла Ворон, Володимир Солопенко,
Ніна Бернадська, Людмила Коваленко

нститут педагогіки НА
Інститут педагогіки НАПН України . курси підвищення кваліфікації вчителів "Методика навчання української мови (МНП Н. Голуб, О. Горошкіна) та української літератури (МНП Т. Яценко та ін.) за новим Державним стандартом базової середньої освіти (7 клас)"
30 навчальних годин/1 кредит ЄКТС






В 85-130224-424
13.02.2024р.
Видавництво літера






Як досягти результатів навчання з української мови в 7 класі НУШ?
ТОВ" Літера ЛТД"
№ В84-900224-406
09.02.24
3 години






Курс підвищення кваліфікації для вчителів інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут”, предметний цикл 7 клас: тяглість та нові орієнтири»




Курс підвищення кваліфікації для вчителів інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут”, предметний цикл 7 клас: тяглість та нові орієнтири»

21.02.2024р.
18 год. 0.6 кредита
№ Y220224112583493F12
ТОВ Видавництво "Ранок"





Моя освіта 2023 рік


КОМУНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
«КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ»

Онлайн-навчання вчителів, які забезпечують освітній процес 5-6 класів НУШ

Назва: Інклюзивне навчання та реалізація педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами (НУШ)
Годин: 15 (0,5 кр. ЄКТС)
Період: 27.11-02.12
Реєстрація успішно завершена








Назва: Психолого-педагогічний супровід освітнього процесу в НУШ
Годин: 15 (0,5 кр. ЄКТС)
Період: 20.11-25.11
Реєстрація успішно завершена



Назва: Психолого-педагогічний супровід освітнього процесу в НУШ
Годин: 15 (0,5 кр. ЄКТС)
Період: 20.11-25.11



Моя освіта 2022 рік
За програмою підвищення кваліфікації 5 клас НУШ

































Навчання за проектом Intel
Створення публікацій



моя сторінка на освітньому порталі на Урок

моя сторінка на освітньому порталі Всеосвіта



методичний портал

Прометеус


22.01. 2020р. в Переяславській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 було проведено друге заняття обласного майстер-класу з теми «Виготовлення виробів інтер’єрного призначення технікою вишивання атласними стрічками» для вчителів трудового навчання.Керівник майстер-класу Козоріз Людмила Василівна розповіла  присутнім  про різноманітні техніки вишивання стрічками.В практичній частині майстер-класу учасники  виготовили зразки елементів вишивки для дизайну виробів інтер’єрного призначення.

06 травня 2020 року майстер-клас Козоріз Людмили Василівни з теми «Можливості застосування техніки «Вишивання стрічками» у технологічній освіті школярів» для вчителів трудового навчання.
Товмач Лідія Іванівна Виповзьке НВО "ЗОШ І-ІІст- ДНЗ" Учитель трудового навчання. ( учасник з засідання)


08.04.2021
Сертифікат " Реалізація екологічних проектів"






зразок методичної картки для атестації
зразок географія
географія

https://vseosvita.ua/library/do-atestacii-portfolio-vcitela-predmetnika-436499.html

Методичні рекомендації "Електронне портфоліо вчителя"


До атестації "Портфоліо вчителя-предметника" укр. мова та літ. зразок




Цифрові навички для вчителів

навчання впродовж життя 


https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv


Платформа «Дія»: Лайфхаки для вчителів із цифрової освіти

Вебінар «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи»

конференцію «Інтернет-ресурси у навчальному процесі»

Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять

24.03. 15:00 Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання

26.03. 18:00 

Використання онлайн-тестів у роботі з батьками

 конференція «Українська мова та література: ідеї та досвід викладання»

 ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК»

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

вчителя української мови та літератури класного керівника

Товмач Лідії Іванівни

у режимі дистанційної роботи на час проведення

карантинних заходів

у період з 12.03.2020 по 03.04.2020

https://docs.google.com/document/d/1niYTZqfs2yLBuCUF8i9OzOHfhdzW_WeC/edit?usp=sharing&ouid=116598409747816505675&rtpof=true&sd=true

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

вчителя української мови та літератури,  класного керівника

Товмач Лідії Іванівни

у режимі дистанційної роботи на час проведення

карантинних заходів

у період з 27.04.2020 по 8.05.2020

https://docs.google.com/document/d/15MU0OyeIIH8-meE34F9uy8nfdMwJlSlL/edit?usp=sharing&ouid=116598409747816505675&rtpof=true&sd=true


Портфоліо вчителя

Портфоліо можна назвати інструментом проектування професійного розвитку. Адже портфоліо:
  • відображає педагогічний досвід систематизовано 
  • визначає чітко напрями самоосвіти 
  • дає змогу об’єктивно оцінювати професійні уміння педагогічного працівника, планувати подальшу роботу 
  • може позитивно вплинути на результати атестації, сприяти присвоєнню більш високої категорії 
  • дає змогу обмінюватися розробками та ідеями з колегами 
  • може стати основою для участі в конкурсах.

Портфоліо може мати такі пункти: 

  • портфель документів — тут учитель вказує загальні відомості про себе 
  • науково-методична робота — у цьому пункті узагальнюють характеристику педагогічного досвіду 
  • позаурочна діяльність — тут описують діяльність учителя поза уроками, якщо вона є 
  • портфель відгуків — усе чесно, навіть із цитатами 
  • плани на майбутнє — у цьому пункті можна вказати, наприклад, плани вчителя щодо певної методики, засобів Нової української школи, комп’ютерної програми тощо.

Педрада — портал освітян України


У перекладі з італійського "портфоліо" означає "тека з документами". Але що таке портфоліо насправді? Є безліч визначень, одним з яких є:


Портфоліо вчителя - це спосіб фіксації, накопичення матеріалів, що демонструють рівень професіоналізму вчителя і вміння вирішувати завдання своєї професійної діяльності. Портфоліо вчителя показує рівень підготовленості педагога і рівень активності у навчальних та позанавчальних видах діяльності.
Електронне портфоліо педагога - це веб-базований ресурс, сайт вчителя, який відображає індивідуальність та професійні досягнення власника.


Мета створення портфоліо вчителя

У вчителя має бути "дос'є успіхів", в якому відбиватиметься все цікаве і гідне з того, що відбувається в його житті. Таким дос'є може стати сайт вчителя або портфоліо вчителя.

Головне призначення портфоліо - продемонструвати найбільш значущі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетенції, такі як реалізовані проекти, участі в олімпіадах і конкурсах, проведені педагогом дослідження.

Портфоліо дозволяє педагогу проаналізувати, узагальнити і систематизувати результати своєї роботи, об'єктивно оцінити свої можливості та спланувати дії з подолання складнощів і досягнення більш високих результатів.

Друге важливе призначення портфоліо вчителя - це альтернативна форма оцінки професіоналізму та результативності роботи педагога при проведенні експертизи на відповідність заявленої кваліфікаційної категорії.

Серед вчителів портфоліо завойовує все більшу популярність, і стає необхідним для педагогів, які підвищують свій професійний рівень.

Види портфоліо вчителя

Спектр діяльності сучасного педагога може бути настільки широким, що зібрати до купи всі результати навчальної та результати позаурочної діяльності в одному документі просто неможливо. У цьому випадку необхідно створити електронне портфоліо, яке об'єднає весь набір робіт вчителя і представить всі аспекти його діяльності у вигляді повної картини.

Багато авторів трактують електронне портфоліо вчителя як певний набір документів зібраний на комп'ютері. Такий підхід має право на існування, але він застарілий. Упродовж останніх років інтернет отримав дуже великого поширення, а аудиторія його настільки виросла, що неоприлюднене в інтернеті у вигляді сайту вчителя портфоліо можна вважати "недоробленим". Сотні людей не матимуть змоги знайти Ваш сайт-портфоліо, не зможуть оцінити його відповідно до заслуг, прокоментувати його, скористатися передовими педагогічними ідеями, запозиченими з Вашого сайту-портфоліо. Портфоліо, яке розміщено в теці на комп'ютері не являтиме ніякої цінності ні для Вас, ні для громадськості. Публікація портфоліо в мережі у вигляді сайту вчителя вкрай необхідна!

Безумовно, у зацікавленого вчителя має бути і паперовий еквівалент електронного портфоліо у вигляді теки з документами. Це має бути короткий витяг на кількох аркушах, який містить в собі основні моменти Вашої професійної діяльності. Паперовий варіант портфоліо педагога неодмінно повинен містити у собі згадку про особистий сайт-портфоліо і кілька посилань на нього.

Деякі автори у своїх статтях про електронне портфоліо вчителя виділяють кілька видів портфоліо:
  • Портфоліо досягнень - в цьому випадку найбільший наголос слід зробити на документах які підтверджують успіхи Вашої діяльності.
  • Презентаційне портфоліо - необхідний при працевлаштуванні на нове місце роботи, особливо у тих випадках, коли заробітна плата призначається за підсумками співбесіди.
  • Тематичне портфоліо - у цьому варіанті наголоси розміщуються на тематично відокремлених творчих роботах у різних сферах діяльності.
  • Комплексне портфоліо - об'єднує в собі перелічені вище види портфоліо і придатний для презентації портфоліо вчителя школи.

Структура портфоліо вчителя

1. Загальні відомості про вчителя

ПІБ
Прізвище, ім'я та по-батькові мають бути позначені яскраво і чітко, що б з перших секунд перегляду сайту вчителя або паперового портфоліо вони добре запам'яталися. ПІБ має бути прописаний досить великим, гарним, добре читаним шрифтом. Помилкою багатьох є "занадто" красивий шрифт із зайвими завитками. Деякі педагоги вважають, що чим більш витонченим буде шрифт, тим більш очевидне їх вміння користуватися комп'ютером. Це не так. Подібні написи нечитабельні і демонструють повну відсутність смаку. Не потрібно псувати враження про Вас із початку. Зробіть іншим чином - намагайтеся створити чітку асоціацію між ПІБ і всім іншим, що говорить про Вас. Підберіть хороший шрифт і колір, тоді з'явиться шанс, що портфоліо викличе позитивні емоції, а його автор не залишиться безіменним.

Пам'ятайте! Ваше ПІБ - це ваш логотип!

Рік народження
Потрібно його вказувати чи ні - питання суперечливе. Якщо Ваше портфоліо являє собою сухий набір фактів і куций табличний опис діяльності, накшталт довідки міськвиконкому соціалістичних часів, то будь ласка - вказуйте рік народження. Це буде гарним доповненням поганого портфоліо.

Інший варіант - розмістити поруч з ПІБ власну фотографію. Саме фотокартка розповість про Ваш вік. Крім того, вона продемонструє Вашу привабливість і красу. А це, погодьтеся, важливо!

Освіта
У цьому розділі потрібно вказати свою основну спеціальність і кваліфікацію за дипломом. Якщо у Вас кілька дипломів, то всіх їх треба перерахувати.

Трудовий і педагогічний стаж роботи
Цей розділ наче відображає Ваш стан на кар'єрних сходах педагога. Не забувайте оновлювати цей розділ! Тут потрібно перерахувати всі навчальні заклади, в яких Вам доводилося працювати. Цей розділ один з найбільш важливих, оскільки демонструє педагогічний досвід і його різноманітність, а це один з ключових параметрів оцінки діяльності вчителя.

Підвищення кваліфікації
У цьому розділі вказуються курси, семінари в яких вам вдалося взяти участь або проявити себе. Можливо, Ви були організатором подібних курсів або семінарів - це також варто відзначити. Якщо курси не були пов'язані з професією педагога (із суміжних областей), то про них все одно варто згадати. Більш докладно опишіть найбільш значимі епізоди з усієї практики підвищення кваліфікації (де і коли прослухані курси, їх проблематика).

Нагороди, грамоти, листи подяки
Цей розділ дозволяє судити про процес індивідуального розвитку педагога. У ньому можна писати все! Головна порада - розміщувати нагороди, грамоти та листи подяки слід у порядку значимості. Останні рядки розділу зазвичай отримують менше уваги, тому намагайтеся найбільш вагоме розмістити під № 1.

Копії документів
Цей розділ найбільш важливий для паперового портфоліо. Роздрукуйте копії документів, що підтверджують наявність дипломів, наукових ступенів, почесних звань, нагород, грамот і листів подяки.

Для електронного портфоліо все простіше. Розмістіть скан-копії документів в окремій теці на Вашому сайті вчителя, а в розділах "Освіта" і "Підвищення кваліфікації" рядки з описом дипломів зробіть у вигляді гіперпосилань таким чином, що б при натисканні на них, відкривалися збережені зображення Ваших атестатів та інших документів. 

2. Результати педагогічної діяльності

У цьому розділі мають бути зібрані:
- матеріали, що демонструють результати освоєння учнями освітніх програм і сформованості у них ключових компетентностей з предмету, що викладається;
- порівняльний аналіз діяльності педагогічного працівника за 3 роки на підставі контрольних зрізів, участі вихованців у шкільних та інших олімпіадах, конкурсах;
- результати проміжної та підсумкової атестації учнів;
- відомості про наявність медалістів;
- відомості про вступ до ВНЗ за фахом і т.п.

Матеріали цього розділу мають скласти уявлення про динаміку результатів педагогічної діяльності вчителя що атестується.

3. Науково-методична діяльність

До цього розділу відносяться методичні матеріали, які свідчать про професіоналізм педагога:
- обгрунтування вибору освітньої програми і комплекту навчально-методичної літератури;
- обгрунтування вибору освітніх технологій, що використовуються;
- обгрунтування застосування у своїй практиці тих чи інших засобів педагогічної діагностики для оцінки освітніх результатів;
- використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі, технологій навчання дітей з проблемами розвитку і т. п.;
- робота в методичному об'єднанні, співпраця з районним методичним центром, ВНЗ та іншими установами;
- Участь у професійних і творчих педагогічних конкурсах
- участь у методичних і предметних тижнях;
- організація та проведення семінарів, "круглих столів", майстер-класів тощо;
- проведення наукових досліджень;
- розробка авторських програм;
- написання рукописів кандидатської або докторської дисертації;
- підготовка творчого звіту, реферату, доповіді, статті;

4. Позаурочна діяльність з предмету

Розділ має містити наступні документи:
- перелік творчих робіт, рефератів, навчально-дослідних робіт, проектів, виконаних учнями з предмета;
- список переможців олімпіад, конкурсів, змагань, інтелектуальних марафонів та ін;
- сценарії позакласних заходів, фотографії і відеокасети із записом проведених заходів (виставки, предметні екскурсії, КВК, брейн-рінги тощо);
- програми роботи гуртків та факультативів
- інші документи.

5. Навчально-матеріальна база

У цьому розділі міститься виписка з паспорту навчального кабінету (при його наявності):
- перелік словників та іншої довідкової літератури з предмету;
- перелік наочних посібників (макети, таблиці, схеми, ілюстрації, портрети та ін);
- наявність технічних засобів навчання (телевізор, відеомагнітофон, музичний центр, діапроектор тощо);
- наявність комп'ютера та комп'ютерних засобів навчання (програм віртуального експерименту, контролю знань, мультимедійні підручники і т. п.);
- аудіо- та відеопосібники;
- наявність дидактичного матеріалу, збірників задач, вправ, прикладів рефератів й творів і т. п.;
- вимірювачі якості навченості учнів;
- інші документи за бажанням вчителя.

Освітній портал 

Автор: Наталія Прокіна


До електронного портфоліо можна додати ще сайти або блоги на освітніх платформах 
(потрібно зареєструватись і в особистому кабінеті можна розмістити ті матеріали, якими Ви можете поділитись з колегами)

Всеосвіта (
Портал «Всеосвіта» містить найрозширенішу та найактуальнішу базу навчальних матеріалів, серед яких Ви знайдете інформацію з будь-якого предмету)

Освітній проект «На Урок» (
Особиста сторінка + бібліотека розробок, вебінари, курси, олімпіади, конкурси)

УМІТИ Платформа освіти дорослих 
(Зареєструвавшись на платформі є можливість навчатись. Код купону  633423 знижки 10% на всі міні-курси, вебінари, події тижня)




Для бажаючих додати до свого портфоліо інтерактивні матеріали стане в нагоді сайт

Професійне зростання педагога

Анотований перелік дистанційних курсів та тренінгів

Картки комплексної оцінки професійної діяльності педагога
Приклад заповнення картки Невтира О.М. 2017-...
Рекомендації щодо ведення Картки комплексної оцінки діяльності педагога в міжатестаційний період
Учителів ШМО початкових класів
Вихователі ГПД
Учителів ШМО української мови та літератури
Учителів російської мови та літератури, історії та правознавства
Учителів ШМО іноземних мов
Учителів ШМО математики та інформатики
Учителів ШМО предметів природничого спрямування
Учителів предметів естетичного спрямування
Учителів фізичної культури та предмету "Захист Вітчизни"
Організація сомоосвітньої діяльності
Алгоритм роботи вчителя над науково-методичною проблемою
Складаємо  План самоосвіти
Методичні рекомендації щодо ведення віртуальної сторінки на ЗапоВікі
План підготовки самоаналізу навчально-методичної роботи вчителя за навчальний рік
Схема анализа урока на основе компетентносного,личностно-ориентированного и деятельностного подходов
Схеми аналізу уроку
Методичні рекомендації створення та ведення освітнього блогу
Класифікація типів уроків
Рекомендації щодо оформлення конспекту уроку, заходу
Рекомендації щодо оформлення календарного планування
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЗОІППО
Методичні рекомендації щодо оформлення вчителем самоаналізу уроку
Рекомендації щодо оформлення та змісту матеріалів передового педагогічного досвіду
 Дидактика сучасного уроку та його самоаналіз (Н.І.Перцова, ст. викладач  кафедри менеджменту освіти та психології КЗ "ЗОІППО" ЗОР).

АНОТОВАНИЙ ПЕРЕЛІК ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ ТА ТРЕНІНГІВ

ВДОСКОНАЛЮЄМО ПЕДАГОГІЧНУ МАЙСТЕРНІСТЬ.

Вебінари ВГ "Основа" минулих років
Вебінари ВГ "Основа" 21-24 червня 2016
Вебінари від ВГ "Основа". 19 грудня 2013
Вебінари від ВГ "Основа". 25-26 червня 2014
Вебінар від ВГ "Ранок "Особливості впровадження нових Державних стандартів освіти"
Вебінар від ВГ "Ранок" "7 секретів успішності вчителя"
Вебинар "Облачные технологии. Живые презентации"
Вебинар "Атестация педагогических работников - 2015"
Вебинар "Блоги - как использовать для обучения и общения"
Вебінар: Навчальне відео на уроці

Кваліметричні моделі вивчення діяльності педагога

Професійної діяльності педагога
ІКТ-компетентності педагога

Самодіагностика

Он-лайн тести для педагогів та управлінців
 http://zastypnukschool2.blogspot.com/p/blog-page_4.html



https://blogvhitelajovnir.blogspot.com/p/blog-page_32.html

Немає коментарів:

Дописати коментар