Опублікували стратегію освітніх оцінювань до 2030 року
https://osvitoria.media/news/zno
-vdoskonalyat-opublikuvaty-strategiyu-
osvitnih-otsinyuvan-do-2030-roku/
Зовнішні та внутрішні оцінювання пронують проводити на випуску
з початкової, базової, середньої та профільної освіти.
Ключові питання схваленої у МОН стратегії викликали жваву
дискусію серед експертів.
Система зовнішніх оцінювань буде грунтуватися на таких принципах:
- забезпечення права кожного здобувача освіти на справедливе,
- неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та
- доброчесне оцінювання результатів його навчання, здобутих
- незалежно від виду та форми здобуття освіти;
- дотримування балансу між автономією закладів освіти та
- загальнодержавними пріоритетами в галузі освіти;
- стандартизування змісту, форми й порядку проведення оцінювання;
- забезпечення здобувача освіти та інших зацікавлених осіб
- інформацією, необхідною для вибору та коригування індивідуально
- ї освітньої траєкторії здобувача освіти;
- забезпечення повноти даних, отриманих за підсумками оцінювань,
- і можливості використання їх для формування як державної,
- так і локальної політики в галузі освіти.

https://drive.google.com/file/d/1ZzvG_w_
zwSya7QF0dAPeOvLXxn-4OUWU/view
-vdoskonalyat-opublikuvaty-strategiyu-
osvitnih-otsinyuvan-do-2030-roku/
Зовнішні та внутрішні оцінювання пронують проводити на випуску
з початкової, базової, середньої та профільної освіти.
Ключові питання схваленої у МОН стратегії викликали жваву
дискусію серед експертів.
Система зовнішніх оцінювань буде грунтуватися на таких принципах:
- забезпечення права кожного здобувача освіти на справедливе,
- неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та
- доброчесне оцінювання результатів його навчання, здобутих
- незалежно від виду та форми здобуття освіти;
- дотримування балансу між автономією закладів освіти та
- загальнодержавними пріоритетами в галузі освіти;
- стандартизування змісту, форми й порядку проведення оцінювання;
- забезпечення здобувача освіти та інших зацікавлених осіб
- інформацією, необхідною для вибору та коригування індивідуально
- ї освітньої траєкторії здобувача освіти;
- забезпечення повноти даних, отриманих за підсумками оцінювань,
- і можливості використання їх для формування як державної,
- так і локальної політики в галузі освіти.
https://drive.google.com/file/d/1ZzvG_w_
zwSya7QF0dAPeOvLXxn-4OUWU/view
Немає коментарів:
Дописати коментар